logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۴۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

کسب سه مدال در مسابقات کشوری دو و میدانی

کسب-سه-مدال-در-مسابقات-کشوری-دو-و-میدانی
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با اشاره به برگزاری رویداد‌های ورزشی در این هیئت، گفت: سه مدال نقره و برنز در مسابقات کشوری دو و میدانی توسط دوندگان زنجانی کسب شد.

محمد رضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی بیماران خاص و پیوند اعضا، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه مورخ 19 آذرماه در استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رویداد با حضور 65 ورزشکار برگزار شد، ابراز کرد: در این رویداد کشوری 22 ورزشکار به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه این رویداد ورزشی در چهار رشته ورزشی برگزار شد، تصریح کرد: این رویداد در رشته های شطرنج، تنیس روی میز، پتانگ و دارت در تمامی رده های سنی و دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی بیان کرد: در فدراسیون از بین ورزشکاران راه یافته به مرحله کشور با ارزیابی هایی که انجام خواهد شد ورزشکاران به تیم ملی راه می‌یابند.

طهماسبی با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات کشوری در ایام کرونا به صورت آنلاین، خاطر نشان کرد: ورزشکاران استان زنجان در 16 رشته ورزشی این هیئت حضور فعال داشتند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا استان زنجان موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی تمامی آیتم هایی هیئت ورزشی مراکز استانی شد، عنوان کرد: هفته گذشته دو دونده استان زنجان در مسابقات دو میدانی استقامت و 100 متر کشور موفق به کسب سه مدال شدند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳